معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت : به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 20 برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون، سیدرضا منصوری معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر دهه رهایی از ظلم و جور مستکبران و تابیدن انوار الهی بر ملت ایران ایران است.
 
منصوری افزود: به منظور گرامی داشت این دهه اداره اوقاف و امور خیریه همچون سایر نهادها و ادارات حدود 20 برنامه مختلف فرهنگی را برگزار می کند.
 
وی غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه اوقاف دانست و عنوان کرد: در این برنامه قبور مطهری که در جوار بقاع متبرکه استان قرار گرفته اند، غبارروبی می شوند.
 
منصوری سرکشی و تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان را یادآر شد و افزود: مدیر کل اوقاف استان و روسای ادارات اوقاف شهرستان ها نیز 17 بهمن ماه قبل از خطبه های نماز جمعه به تشریح فعالیت ها خواهند پرداخت.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برگزاری محافل انس با قرآن، کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی، برگزاری محفل ختم قرآن و صلوات هدیه به روح امام و شهدا در بقاع متبرکه و همایش «من عاشق محمدم (صلی الله علیه و آله و سلم)» را از دیگر برنامه های گرامی داشت دهه فجر برشمرد.
 
منصوری گفت:به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کاروان 37 نفره در قالب طرح «حرم تا حرم» به حرم بی بی حکیمه (سلام الله علیها) اعزام شدند.
/2759/